top of page

Yleiset varaus- ja peruutusehdot

​
1. Soveltamisala ja erityisehdot

Näitä ehtoja sovelletaan yksittäisten henkilöiden tekemiin majoitusvarauksiin, ellei erityistä sopimusta ole

laadittu. Nämä ehdot eivät kuitenkaan koske yksittäisten henkilöiden tekemiä varauksia, mikäli varaus

tehdään ryhmälle, jonka koko on yli 10 henkilöä.

​

2. Varaus ja vahvistus

Varauksen yhteydessä sinun on ilmoitettava nimesi, asuinosoitteesi, saapumis- ja lähtöajankohta sekä

maksutapa. Varaus sitoo hotellia, kun se on vahvistettu suullisesti, kirjallisesti tai esimerkiksi sähköpostitse

ja kun olet saanut siitä vahvistusnumeron. Hotelli voi asettaa varauksen ehdoksi erilaisia sääntöjä,

varausmaksun suorittamisen tai varauksen vahvistamisen luottokortilla varauksen sitovuuden

edellytykseksi.

​

3. Hotelliin saapuminen ja lähteminen

Huone on käytettävissäsi tulopäivänä klo 15 ja se on luovutettava lähtöpäivänä klo 12 mennessä. Hotellilla

voi olla tästä poikkeavia tulo- ja lähtöaikoja. Jos muuta ei ole sovittu varauksen yhteydessä tai valitsemaasi

hintaan tai varausajankohtaan ei liity muita ehtoja huonetta pidetään varattuna sinulle klo 18 saakka

varaukseen merkittynä saapumispäivänä.

Jos saavut tätä myöhemmin, on sinun vahvistettava myöhäinen tuloaikasi luottokortilla. Muussa

tapauksessa hotelli voi myydä huoneen edelleen. Jos saavut hotelliin sen tuloaikoja noudattaen, mutta

varattua huonetta ei ole vapaana, hotellin on ilman lisäkustannuksia hankittava lähin mahdollinen

vastaavan tasoinen huone.

​

4. Varaustakuu

Varauksen varmistamiseen voidaan käyttää kansainvälistä luottokorttia. Hotelli pitää huonetta varattuna

klo 18 jälkeenkin, ilman että sinun erikseen tarvitsee ilmoittaa myöhäisestä saapumisesta.

Tätä varten hotelli tarvitsee sinulta seuraavat tiedot: nimesi, kortin numeron ja voimassaoloajan, osoitteen,

puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Hotelli voi pyytää nämä tiedot kirjallisesti tai suullisesti.

​

5. Peruutus ja saapumatta jättäminen

Ooppera kauden ulkopuolella (6.6.–3.7.25) sekä (4.8.–16.8.25) peruutusehto Joustava– 1 päivä

Lasku lähtee heti, laskussa on 2 viikkoa maksuaikaa, jos varausta ei makseta, varaus peruuntuu. Varaus on

vahvistettu vasta kun lasku maksettu. Asiakas voi peruuttaa varauksensa viimeistään 1 päivä ennen

saapumista. Tällöin peritään ainoastaan 50 € peruutuskulut. Tämän jälkeen peruutettu varaus veloitetaan

kokonaisuudessaan.

Oopperakausi (4.7.–3.8.25) peruutusehto Joustava – 14 päivää

Lasku lähtee heti, laskussa on 2 viikkoa maksuaikaa, jos varausta ei makseta, varaus peruuntuu.

Varaus on vahvistettu vasta kun lasku maksettu. Asiakas voi peruuttaa varauksensa viimeistään 14 päivää

ennen saapumista. Tällöin peritään ainoastaan 50 € peruutuskulut. Tämän jälkeen peruutettu varaus

veloitetaan kokonaisuudessaan.

 

Jos jätät saapumatta, hotellilla on oikeus veloittaa korvauksena sinulta yhden vuorokauden hinta veroineen

sekä muut mahdolliset varaukseen liittyvät lisäpalvelut.

Sinulla on oikeus peruuttaa varaus kustannuksitta ja saada varausmaksu takaisin, jos peruutuksen syynä on

oma tai läheisen vakava sairastuminen, vakava onnettomuus, kuolema tai muu odottamaton ja vakava

tapahtuma. Läheisenä pidetään avio- tai avopuolisoa, lasta, vanhempaa, appivanhempaa, sisarusta,

isovanhempaa tai matkakumppania, jonka kanssa majoitus on sovittu samaan huoneeseen. Peruutuksen

syyn osoittamiseksi tarvitset luotettavan asiakirjan kuten esimerkiksi lääkärintodistuksen. Hotellilla on

kuitenkin oikeus vähentää palautettavasta määrästä toimistokulut.

​

6. Lähtö ennen sovittua ajankohtaa

Jos lähdet pois ennen sovittua lähtöpäivää, on sinun ilmoitettava lähdöstäsi hotellille viimeistään klo 18.00

edeltävänä päivänä. Jos kysymys on useamman yön majoituksesta, sinun on maksettava sovittu hinta

käyttämättä jääneeltä ajalta. Lähtö ennen sovittua ajankohtaa voi myös aiheuttaa muutoksen majoituksen

kokonaishintaan.

​

7. Maksut

Kaikki hotellit hyväksyvät tavallisimmat maksukortit. Hotelli ei kuitenkaan ole velvollinen hyväksymään

ulkomaan valuuttaa, kuponkeja, shekkejä tai maksukortteja, jos hotelli itse ei ole tarjoutunut niin

tekemään.

Jos huonetta ei ole maksettu ennakkoon, on hotellihuone maksettava käteisellä tai luottokortilla hotelliin

saavuttaessa. Hotellilla on oikeus tehdä kansainvälisten luottokorttien haltijoille varauksen yhteydessä

veloitus ja ennakkovarmennus luottokortilta. Ennakkomaksuna luottokortilta voidaan veloittaa varauksen

yhteydessä hotellin määrittämä varausmaksu, joka vähennetään lopullisesta laskusta. Jos hotelli ei ole

tehnyt ennakkovarmennusta luottokortiltasi, hotellilla on oikeus asiakkaan sisään kirjautumisen yhteydessä

periä vakuus lisäpalveluiden (kuten minibar) käyttämisestä.

​

8. Asiakkaan esiintyminen majoitusliikkeessä

Hotellissa noudatamme hyviä tapoja ja järjestyssääntöjä. Jos rikot näitä sääntöjä, voidaan sinut välittömästi

poistaa hotellista. Sinun on kuitenkin maksettava majoituksesi ja tilaamiesi lisäpalveluiden hinta etkä voi

vaatia jo suoritetun maksun palauttamista.

​

9. Hotellin vastuu omaisuudestasi

Voit säilyttää arvotavaroitasi huoneen säilytyslokerossa tai hotelli voi ottaa pyynnöstäsi säilytettäväksi

arvotavaroitasi. Hotellilla on oikeus periä maksu tavaroiden säilytyksestä.

Jos säilytettäväksi jätettävä omaisuus on poikkeuksellisen arvokasta, on sinun ilmoitettava siitä hotellille

ennen sen säilöön jättämistä. Hotelli voi kieltäytyä ottamasta säilöön tällaista omaisuutta.

Vastaat itse omista matkatavaroistasi, ellei hotelli ole ottanut niitä säilytettäväksi. Jos hotelli ei vastaa

säilytettäväksi otetuista matkatavaroista, hotellin tulee erikseen ilmoittaa siitä.

Hotelli ei vastaa huoneen säilytyslokerossa olevasta omaisuudesta.

Hotelli ei vastaa autohallissa tai hotellin pysäköintialueella olevan kulkuvälineen tai sen sisällä olevan

omaisuuden vahingoittumisesta tai katoamisesta. Hotellin on ilmoitettava riittävän selvästi autohallissa ja

pysäköintialueellaan ettei kyseessä ole valvottu alue eikä hotelli vastaa siellä olevasta asiakkaan

omaisuudesta.

​

10. Asiakkaan vastuu vahingosta

Asiakkaana vastaat tahallasi tai huolimattomuudellasi aiheuttamistasi vahingoista (kuten tupakoinnista

huoneessa), jonka sinä tai sinun vieraasi tai lemmikkieläimesi aiheuttavat huoneelle tai hotellin muille

tiloille, siellä oleville huonekaluille tai varusteille sekä hotellin muille asiakkaille tai heidän omaisuudelleen.

Vastuu vahingosta määräytyy yleisten vahingonkorvausta koskevien periaatteiden mukaan.

​

11. Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7)

yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella

tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

​

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutokonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

​

12. Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä

suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen

verkkomaksaminenkin.

​

13. Majoituksen tarjoajan tiedot

Boutique Hotel Willa Aria

Savonniemi invest Oy

Y-tunnus: 3209231-7

Puistokatu 15

Finland-57100 Savonlinna

bottom of page